(red) – Na základě vládního usnesení ze dne 14. února 2021 upravuje Magistrát města Brna svůj provoz a úřední hodiny. Jedná tak v souladu se zněním dokumentu, který nabádá k bezkontaktnímu jednání s občany, a to pomocí písemné, telefonické nebo elektronické formy komunikace. V případě nezbytné návštěvy úřadu je potřeba dodržovat platná opatření (dýchací cesty zakrýt nejlépe lékařskou rouškou či respirátorem, udržovat 2metrové rozestupy).

 Magistrát města Brna od úterý 16. února 2021 stanovuje úřední hodiny následovně:

Úřední hodiny na MMB:

pondělí              8.00 – 17.00

středa                8.00 – 17.00

Úřední hodiny Živnostenského úřadu města Brna:

pondělí              8.00 – 17.00      (přednostně elektronicky objednaní)

středa                 8.00 – 17.00      (přednostně elektronicky objednaní)

Úřední hodiny Odboru správních činnostíHusova 3, Husova 5
(občanské průkazy, cestovní doklady, ohlašovna trvalého pobytu)

pondělí               8.00 – 13.00      (elektronicky objednaní i neobjednaní)

                          13.00 – 17.00     (pouze pro elektronicky objednané)

úterý                   8.00 – 12.00     (pouze pro elektronicky objednané)

středa                 8.00 – 13.00     (elektronicky objednaní i neobjednaní)

                           13.00 – 17.00   (pouze pro elektronicky objednané)

čtvrtek                 8.00 – 12.00     (pouze pro elektronicky objednané)

pátek                   8.00 – 12.00     (pouze pro elektronicky objednané)

Úřední hodiny Odboru dopravněsprávních činností, Kounicova 67
(řidičské průkazy, evidence vozidel, sankční řízení v dopravě, autoškoly)

pondělí              8.00 – 13.00      (pouze neobjednaní)

                          13.00 – 17.00    (pouze pro elektronicky objednané)

úterý                   8.00 – 12.00      (pouze pro elektronicky objednané)

středa                 8.00 – 13.00      (pouze neobjednaní)

                           13.00 – 17.00    (pouze pro elektronicky objednané)

čtvrtek                8.00 – 12.00      (pouze pro elektronicky objednané)

pátek                  8.00 – 12.00      (pouze pro elektronicky objednané)

U vybraných pracovišť MMB je stanovena provozní doba následovně:

Odbor vnitřních věcí, pracoviště:

Informační středisko MMB

Podatelna MMB, ztráty a nálezy

pondělí              8.00 – 17.00

úterý                  7.30 – 15.30

středa                8.00 – 17.00

čtvrtek               7.30 – 15.00

pátek                  7.30 – 14.00

Czech POINT, vidimace a legalizace, identifikace

pondělí              8.00 – 17.00

úterý                  7.30 – 12.00      12.30 – 15.30   

středa                8.00 – 17.00

čtvrtek               7.30 – 12.00      12.30 – 15.00

pátek                  7.30 – 12.00      12.30 – 14.00

Odbor rozpočtu a financování, pracoviště příjmová pokladna

pondělí              8.00 – 17.00

úterý                  7.30 – 12.00      12.30 – 15.30

středa                8.00 – 17.00

čtvrtek               7.30 – 12.00      12.30 – 15.00

pátek                  7.30 – 12.00      12.30 – 14.00

Archiv města Brna, pracoviště badatelny (studijní doba):

pondělí              8.00 – 16.00

středa                8.00 – 16.00

Odbor dopravy, Oddělení parkovacích oprávnění, pracoviště Zvonařka 5 

pondělí              8.00 – 12.00, 13.00 – 17.00

středa                8.00 – 12.00, 13.00 – 17.00

pátek                 8.00 – 12.00

V pátek jsou úřední hodiny pouze pro elektronicky objednané klienty. Upozorňujeme, že záležitosti týkající se parkovacích oprávnění lze vyřešit elektronicky. Více na www.parkovanivbrne.cz. 

Úřady jednotlivých městských částí si upravují úřední dobu samostatně. Sledujte prosím jejich webové stránky. Seznam městských částí včetně kontaktů naleznete zde.